Sablar vad snyggt, eller ”A good nights slip”
Ett par smått fantastiskt bra dagar på sistone. I mitten på förra veckan fick jag förmånen att delta på mitt livs första konferens med jobbet utan att vara anställd längre. Kul och givande dag med tema grupputveckling, känslor, relationer och feedback. Husfilosofen fick lite att tänka på, och […]